ال جی سه تلفن جدید اندرویدی از سری L-Style را در سایزهای 4.3 و 4 و 3.2 اینچ معرفی کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 84
نویسنده : mohammad sajad

ال جی اعلام کرده که تلفن های جدیدش بسیار باریکتر از آنچه در تصویر به نظر می رسد، می باشند. نمایشگر آنها نیز مجهز به همان فناوری بکار رفته در LG Prada 3.0 است و انتظار می رود تصویر باکیفیتی را ارائه کنند.

L-Style طراحی خاص و متفاوت ال جی است که اولین بار در تلفن های موفق Chocolate و Shine این شرکت بکار گرفته شد. L-Style شامل طراحی مدرن لبه ها، طراحی خاص برای جای گرفتن راحت گوشی در دست، سطح صاف و نرم و بدون نویز برای باریک نشان دادن گوشی و هماهنگی در رنگ بندی است.

L7 و L5 به ترتیب مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچ و 4.0 اینچ و سیستم عامل اندروید 4 در نیمه اول سال 2012 وارد بازار خواهند شد. L3 نیز که مجهز به صفحه نمایش 3.2 اینچی است قرار است با سیستم عامل اندروید 2.3 در ماه مارس وارد بازار اروپا شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد رزولوشن نمایشگر، پردازنده و میزان حافظه این تلفن ها در دسترس نیست. برای یافتن اطلاعات بیشتر می بایست تا هفته آینده و شروع نمایشگاه MWC 2012 تحمل کرد.

منبع: The Verge


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: